The Thermals Personal Life Kill Rock Stars 2010.

nedjelja, 19. rujna 2010

Zauzevši visoko deseto mjesto na pot listi nultih svojim kultnim "The Body The Blood The Machine" The Thermals su potvrdili da u srcima i ušima većine ljudi koji kreiraju ovaj sajt zauzimaju posebno mjesto. Stoga, koliko god je to moguće, u slušanje novog uratka dragih nam portlanđana treba ući oslobođen predrasuda i očekivanja ili ih barem smanjiti na minimum. Što je gotovo nemoguće učiniti, ali ipak.

Jer "Personal Life" je odličan album koji će lako pasti u ikakvoj komparaciji s "The Body The Blood The Machine". Ali to je slučaj sa 98% drugih albuma koji se ovako ili onako motaju oko nas. "Personal Life" zaslužuje pažnju jer pronalazi bend samo godinu i nešto nakon jako dobrog "Now We Can See" u vrhunskoj formi. Malo su manje gnjevni i malo više osjećajni.

Kad krenu puni samopuzdanja s tipično thermalsovskim i tako dobrim refrenom 'I'm Gonna Change Your Life', osjećaj kretanja po poznatom prostoru izaziva čudnu vrstu olakšanja pomiješanu s dozom spokoja. Naši miljenici nisu zastranili, a nisu ni upilali sa ponavljanjem isprobanog recepta.

Dominantna tema albuma nisu ni religija niti politika nego ljubav, što vjerovatno za posljedicu ima manju ukupnu količinu isporučene energije. "Personal Life" donosi, pogotovo u svom drugom dijelu, nešto više mirnijih ili srednje brzih trenutaka, dok su povremene energetske eksplozije rjeđe. Najbolji trenuci su oni u kojima Thermalsi izgleda ne mogu nikako iznevjeriti, a to su melodični refreni koje Hutch Harris uvjerljivo interpretira. Prvih pet stvari rastura, počevši s već spomenutom "I'm Gonna Change Your Life", preko singla "I Don't Believe You" (preporuka za simpatičan tv spot) te središnje "Power Lies", najmoćnije stvari na albumu koja je prema izjavi samog autora inspirirana New Orderom, iako se to ne može razaznati bez čitanja intervjua sa bendom (eventualno je poveznica u nazivu LP-ja "Power, Corruption & Lies"). Nakon toga slijedi par sporijih momenata koji su i najslabiji dio ovih pola sata "Personal Lifea", da bi završni trio potvrdio da je peti album ravnopravan član ostatku jake diskografije.

Lakoća kojom The Thermals izbacuju dobro zaokružene albume vrijedne gotovo svake sekunde preslušavanja je rijetka i fascinantna, iako tome uvijek ne pridajemo pažnju niti odajemo priznanje. Srećom, nikada nije kasno za ispravak.

twitter.com/thethermals